En Yeniler

S2 Son Silah HP Hilesi

Gta San Andreas Apk indir
  • Lisans:
  • Dil Desteği:
  • İşletim Sistemi:
  • Dosya Boyutu:
  • Üretici:
  • Eklenme Tarihi:
  • Ücretsiz
  • Türkçe
  • Win7/Vista/WinXP/Win... 
  • 6 MB
  • view larger
  • 14 Haziran 2012
İndirme İşlemi Başlatılıyor..
Dosya indiriliyor bekleyin...

S2 Son Silah HP Hilesi İncelemesi

admin

S2 Son Silah HP Hilesi

tarafından 14 Haziran 2012 tarihinde eklendi.

S2 Son Silah


Merhaba arkadaşlar S2 Son Silah oyunu için çıkan hileleri paylaşmaya devam ediyoruz. Bu yeni bir oyun olduğu için hile programları vs. hazır olmadığından oyuncuların kendi buldukları yöntemleri sunuyoruz şimdilik. Bu yöntemler ise genellikle cheat engine hile programından hazırlanarak yapılıyor.


S2 Son Silah HP Hilesi Nasıl Yapılır ?




  1. İlk olarak oyunu açın ve herhangi bir odaya girip oyuna başlayın.

  2. Cheat engine programını açıp yanıp sönen pc simgesine tıklayın ve Theraw yazısını seçin.

  3. Şimdi Canınız 100 Value 100 Yazıyoruz Next Scan Diyoruz Oyunda Bomba Atın Fazla Üstüne Gitmeyin Canınız 75 diyelim Tekrar Cheat Engine Acın Value 75 Yazın First Scan Diyin.

  4. Son 1 Tane Sonucu Alta Alın Chang Record Value 100 Yapın Canınız Eski Gibi Olur. Bu Yöntemde sınırsız mermi Hileside yapanlar vardır


Kolay gelsin arkadaşlar S2 son silah hilelerini paylaşmaya devam edeceğiz.


Etiketler :

S2 Son Silah HP Hilesi Kullanıcı Yorumları (17)

  1. S2 Son Silah HP Hilesi için hasdasbas dedi ki;

    video koysanıza oluyosa oyunu assagı ındırom cheat engıne acıom bi yazı cıkıo oyun kapanııo olmuyo yanı hıle 😀

  2. S2 Son Silah HP Hilesi için bkek dedi ki;

    beyler cheat engine ile hiç uğraşmayın oyunda fixlendi o açtığınız an sizi oyundan atar…

  3. S2 Son Silah HP Hilesi için tgf dedi ki;

    acılmıor yhaw oyundan atıyor

  4. S2 Son Silah HP Hilesi için Lkk dedi ki;

    ne oyundan atması? saçmalama

  5. S2 Son Silah HP Hilesi için enes dedi ki;

    gırınce kapanıyo oyun

  6. S2 Son Silah HP Hilesi için Burak dedi ki;

    atıo olm bildiğin ayıyo bunu çözümünü ben biliyorum bilgisayardan sağ tuş falan yapıp öle bişeler ben biliom yönetici isterse paylaşa bilirim :)) buraya üye dğilim

  7. S2 Son Silah HP Hilesi için metin dedi ki;

    Burak söylesene

  8. S2 Son Silah HP Hilesi için metin dedi ki;

    karakterin adını sifresini yazıyorum ondan sonra kapanıyo

  9. S2 Son Silah HP Hilesi için Bostan dedi ki;

    Cheat Engine açildigi an SS2 kapani veriyor, bununda vardir bir hilesi, lutfen bir çare, sinirsiz mermiye sabirsizlaniyorum. 😀

  10. S2 Son Silah HP Hilesi için Bostan dedi ki;

    Yukarida arkadas, bildigini iddia ediyor, abicim ellerin dert gormesin,lutfen yaz, yonetici izin verir merak etme, hepimiz krizdeyiz bir an once bitsin artik (h)

  11. S2 Son Silah HP Hilesi için Burak dedi ki;

    la olm uzun iş şimdi cheat engineyi indiriorsunuz sonrada pc özelliklerine gelionunz orda gelişmiş sistem ayarları warya ona tıklayın sonra ekrana bişe gelecek onda şunu diyin de get la xD şaka şaka şimdi orda en 3 tane üst üste ayarlar war ya en üsttekini tıklıoruz görsel efekt için bişeler dior veri yürütme engellemesi war ona tıklayın sonrada pcden s2 yi seçin olmuştur yapamayacağınızı biliom o yuzden video çekicem yakında

  12. S2 Son Silah HP Hilesi için ahmet dedi ki;

    la mallar once oyuna girip maça girip maçdayken açacan hileyi

  13. S2 Son Silah HP Hilesi için tahir dedi ki;

    l4n oğlum bununla uğraşacağınıza lag yapın lag hack war ya orada ben yapıom supr fixlenmiş o lag hala çalışıyo

  14. S2 Son Silah HP Hilesi için tahir dedi ki;

    s2 nin başlangıç kısımındayken başlat deme kafa tasına basma alta al hileyi çalıştır bu kadar tuşları belirle başta bir kere neti kes gelen hataya bir daha gösterme de programı çalıştıra tıkla budur…

  15. S2 Son Silah HP Hilesi için tahir2 dedi ki;

    s2 nin başlangıç kısımındayken başlat deme kafa tasına basma alta al hileyi çalıştır bu kadar tuşları belirle başta bir kere neti kes gelen hataya bir daha gösterme de programı çalıştıra tıkla budur…

  16. S2 Son Silah HP Hilesi için ebeyinki dedi ki;

    s2 nin başlangıç kısımındayken başlat deme kafa tasına basma alta al hileyi çalıştır bu kadar tuşları belirle başta bir kere neti kes gelen hataya bir daha gösterme de programı çalıştıra tıkla budur…

  17. S2 Son Silah HP Hilesi için hack ci dedi ki;

    abi bütün hackler var sağol yaaa lag hilesi var hp hilesi ver mermi hilesi var gösterge hilesi var hepsi var

S2 Son Silah HP Hilesi Hakkında Yorum Yap

S2 Son Silah HP Hilesi


Gta San Andreas Apk

Gta San Andreas Apk İndir

En Çok İndirilenler

  • Dragon City Ejderha Hilesi

    Temel Ejderha Yöntemleri Ejderhalar damızlık başlamak için, öncelikle bu temel yapı taşları olmalıdır. Eğer ebeveynler oluşturmak ve bu temel ejderha için çiftleştirmek zorunda değilsiniz, çünkü yumurta bu ejderhalar satın almanız ...

  • Wolfteam Aeria Hilesi Wal...

    Wolfteam Aeria hilesi bu oyunun en gelişmiş hilesi olarak tanınmaktadır. Arkadaşlar en iyi bu hile ama bazı belirsizlik yanları da var. Bunlara biraz değinecek olursak hile virüs programları tarafından tehdit olarak algılanıyor ve...

  • S2 Son Silah Lag Hilesi

    Merhaba arkadaşlar size bugün lag hackten bahsedeceğim. Diğer hilelerin aksine bu hile sizin lag olmanızı sağlar ve hile yaptığınız açığa çıkmaz çünkü insanlar internetiniz de problem olduğunu düşünür. Hileyi daha iyi uygulamanız iç...

  • Wolfteam Lag Hilesi İndir

    Bugün size Türkiye de 7 milyon kullanıcıya ulaşan ve en büyük online fps oyunlarından olan wolfteam'ın lag hilesini paylaşacağım. Hileyi windows xp işletim sistemi üzerinde denedik ve çalıştığını gördük. Windows 7 ve Vista gibi işle...

  • Wolfteam Türkiye Nakit Hilesi

    Wolfteam Türkiye Nakit Hilesi ile istediğiniz silahı çok uzun bir süre boyunca satın alabileceksiniz. Wolfteam oynayan arkadaşlar için bu hile kaçırılmayacak bir hiledir. Daha önce farklı bir yöntemle Nakit Bugu yaptıysanız bunu da ...

  • Wolfteam Hile Programı Wa...

    Wolfteam hilesinin bu yeni programında daha gelişmiş bir arayüz bulunuyor. Ancak işlevinde bir gelişme yok diyebiliriz. Başlıca olarak yine wallhack ve kurt hilesi gibi temel işlemleri gerçekleştiriyor.  Programı bir enjektör yardım...

  • Wolfteam Hile İndir

    Wolfteam hile programı sayesinde işinize yarayacak bir sürü işlevi bir arada yapabileceksiniz. Bu hile programı ile Wolfteam Envanter, Uçma, Wall Hack ve kurt hilesini yapabileceksiniz. Wolfteam hile botu son sürüm olup güzel bir şe...

  • Wolfteam HP (Ölümsüzlük) Hilesi

    Wolfteam oynarken açıklardan yararlanarak HP hilesi yapmak isterseniz sizi buraya alalım arkadaşlar. Bu hile WIS ve WLS sunucularında çalışmaktadır hileyi yapmadan önce ona dikkat etmekte yarar var. ...

  • Sudden Attack Hilesi İndir

    Yeni çıkan türk fps oyunu sudden attack hilesini de ilk olarak yine biz paylaşıyoruz. Oyunun kapalı beta sürümü yayınlandı ve oyuncuların beğenisine sunuldu. Vampir modu ve yepyeni silahları ile dikkat çeken oyun bazıları tarafından...

  • Wolfteam Hile Botu (WTS) İndir

    Wolfteam oyununda hile olarak kullanabileceğiniz bot hilesidir. Bu hile güncel olup uçma, wallhack ve kurt hilesi gibi birden fazla hileyi tek başına yapabilmektedir arkadaşlar. Kullanımı için hilenin kısayol tuşlarını bilmeniz gere...


Her gün güncellenen canavar gibi hile sitesi.
Hile Canavarı